Avatar billede ihtezaz Praktikant
21. februar 2008 - 11:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flytte noget tekst fra en side til en anden ved brug af javascrip

Hej
Jeg skal have tjekket om en checkbox er checkket hvis den er skal der sendes true ellers false, ved brug af
javascript. Hvordan gør jeg lige det?

På forhånd tak.
Avatar billede simsen Mester
21. februar 2008 - 14:36 #1
ihtezaz

Hvorfor ved hjælp af javascript?

mvh
simsen :-)
Avatar billede ihtezaz Praktikant
21. februar 2008 - 20:29 #2
Hejsa
Det er fordi, det drejer sig om en asp.net site på en elendig cms system, der ikke tillader session eller querystrenge.
Har dog løst det, brugte i stedet, fik en alternativ løsning til at virke.