Avatar billede swensson Nybegynder
21. februar 2008 - 09:45 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke oprette LAN

Hej eksperter.

Jeg har i går formateret min pc og installeret XP. Derefter kan jeg slet ikke opkoble mig til internettet. Jeg har Fullrate.

Inde i "netværksforbindelser" kan jeg ikke oprette en LAN-forbindelse, og der er ingen ikoner derinde.

Skal jeg reparere min XP eller geninstallere denne? Konen er meget utålmodig. :)
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. februar 2008 - 09:47 #1
Kør guiden i kontrolpanelet. Internet connection wizard.
Avatar billede swensson Nybegynder
21. februar 2008 - 09:54 #2
Been there, done that. Der oprettes ingen forbindelse og der gemmes ingen netværksprofil.
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. februar 2008 - 09:55 #3
Har du gule udråbstegn i enhedshåndteringen ?
Avatar billede swensson Nybegynder
21. februar 2008 - 09:57 #4
Ja, det har jeg. Problemet er bare, at jeg kan ikke oprette forbindelse og opdatere driverne.
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. februar 2008 - 09:59 #5
Hvis du har gult udråbstegn ud for netkortet er det derfor.

Er netkortet integreret i bundkortet, skal du have fat i bundkort's cd'en, for der er den på.
Er det ikke integreret i bundkortet, skal du have fat i den CD, som fulgte med kortet.
Når det er installeret, kan du køre guiden igen.
Avatar billede swensson Nybegynder
21. februar 2008 - 10:03 #6
Det vil jeg prøve at gøre i aften. Tusinde tak for din hjælp.
21. februar 2008 - 10:25 #7
PS: Når du kommer 'på' så husk fuld WindowsUpdate med det samme -> http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=da
samt opdateringe af dine (sikkerheds!)programmer...
Avatar billede swensson Nybegynder
21. februar 2008 - 10:33 #8
Okay. Det vil jeg huske. Tak for info.
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. februar 2008 - 14:14 #9
Du lukkede spørgsmålet ?
Avatar billede swensson Nybegynder
21. februar 2008 - 16:26 #10
Det var skam ikke min mening. Som du kan se, har jeg ikke prøvet dette forum før. Kan jeg åbne det igen?
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. februar 2008 - 16:32 #11
Nej det kan du ikke, og det eneste det betyder, er at du ikke skal regne med at der kommer nye til tråden.

Raporter når du har har fået fjernet det gule udråbstegn ud for netkortet, og du stadig har problemer.
Avatar billede swensson Nybegynder
21. februar 2008 - 16:37 #12
Okay. Tak for infoen. Jeg opretter så bare en ny tråd i så fald at det ikke virker.