Avatar billede jkampmann Nybegynder
20. februar 2008 - 09:47 Der er 7 kommentarer

Melder fejl ved oprettelse af projekt

Hej.
Jeg har lige installeret C# fra microsoft. Microsoft Visual C# 2008. Men når jeg vil oprette et "WindowsFormsApplication1", så kommer der en alert med følgende fejl-meddelse: 'Requested registry access is not allowed'.

Hvad mener den, og hvad skal jeg gøre? Jeg kører vista, hvis det har nogle betydning!

Forhånd tak
Avatar billede nielle Nybegynder
20. februar 2008 - 10:33 #1
Jeg har godt nok ikke selv oplevet den slags problemer med min Vista + 2008. Ved dog at andre har haft lignende ting.

Men prøv at starte som Administrator: Højreklik på VS i stedet for som normalt at venstreklikke for at starte. Der kommer en kontekst menu frem, og her vælger du Run As Administrator.
Avatar billede jkampmann Nybegynder
20. februar 2008 - 10:49 #2
Udskriver samme meddelse alligevel, hmm..
Avatar billede winners79 Nybegynder
20. februar 2008 - 15:44 #3
Prøv at køre installationen som en administrator
Avatar billede jkampmann Nybegynder
22. februar 2008 - 11:46 #4
Har jeg også prøvet. Slet ingen der kender til dette? Den siger det samme, hvis jeg vil oprette et silverlight-projekt..
Avatar billede wisen Nybegynder
26. februar 2008 - 08:47 #5
.. en hurtig søgning på google http://www.google.dk/search?hl=da&q=vs+2008+requested+registry+access+not+allowed&meta= giver 493.000 hits... har du prøvet nogle af dem?
Avatar billede wisen Nybegynder
26. februar 2008 - 08:48 #6
Avatar billede jkampmann Nybegynder
09. marts 2008 - 21:33 #7
Jeg har forsøgt mig bloggen dér, wisen - dog uden held. Det sgu noget rod.