Avatar billede leshrac Nybegynder
15. februar 2008 - 23:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Fra .max eller .3ds fil til .x fil? Hvordan?

Jeg vil meget gerne eksportere til .x

Hvordan gør jeg det? Hvis jeg ligger Pandasoft's svar på det ind får jeg en dll fejl... Ved ikke lige helt hvordan jeg skal gøre?

nogen der har noget hjælp?
Avatar billede mismis Nybegynder
21. februar 2008 - 13:44 #1
Avatar billede leshrac Nybegynder
21. februar 2008 - 14:02 #2
Har faktisk selv fundet ud af det.. fik Pandasoft til at virke ;D

Men tak for svaret ;D
Avatar billede mismis Nybegynder
21. februar 2008 - 14:54 #3
det glæder mig da at høre men så betyder det at nu du ikek selv har lukket den og at jeg kom med et svar at jeg ikke får nogle points eller hvad ?

mis
Avatar billede mismis Nybegynder
21. februar 2008 - 15:27 #4
ohh de er landet :) Danke så jeg ikke hehe

men nu du er her
export til dx, er du ved at rode noget game engine eller hvad ?
Avatar billede leshrac Nybegynder
21. februar 2008 - 16:36 #5
Ja :) Jeg er ved at rode med noget 3Ds Max og noget XNA :) dog bare på hyggeniveau... Er programmør til hverdag så synes det kunne være sjovt at udvide min horisont lidt :)
Avatar billede mismis Nybegynder
21. februar 2008 - 17:01 #6
hmm ikke jeg har hilst på xna men kan se det er noget game dev ja

det lyder da sindsygt spændende, må man spørge hvor i landet du holder til
hvis du eventuelt ku give en demonstration af sådan noget og måske braine noget 3D ?

mis
Avatar billede leshrac Nybegynder
21. februar 2008 - 19:47 #7
Jeg arbejder i Viborg... Jeg arbejder hovedsageligt med Webdevelopment i hverdagen... Er endnu ikke nået langt med 3D og XNA... Men XNA er et gamedev framework... Vi er to om det, og min bror har stor erfaring med .net så det satser vi på til at starte med... men vi har laaang vej endnu :) Vi gik i gang for få uger siden.. så mangler stadig en del erfaring for at lave noget som helst der fungere ;D
Avatar billede mismis Nybegynder
21. februar 2008 - 19:55 #8
ja jeg spurgte nu ikke hvor du arbejde men ca om egn af hvor du boede
har selv lavet 3d i mange år og være med til The party siden 1992 - 2001 hvor jeg stoppede med anden pladsen i wild compo men er meget fristet af
evnen til at viderføre mit 3d til realtime demo agtig mål
men den slags kodere hænger ikke på træerne så det er derfor jeg spørger
da det helt klart lyder spændende og man kunne måske udvæksle nogle erfaringer
3d og 3d engine messigt

måske du har set mit noget af mit 3d før du kan da kigge forbi min webside
www.trhlogos.dk

eventuelt kan du jo maile videre der fra siden hvis du har lyst til at snakke videre.

mvh

mis
Avatar billede leshrac Nybegynder
21. februar 2008 - 20:45 #9
Wow.. du er dygtig :)

Det vil hovedsageligt være mig der står for 3D grafikken og min bror der står for kodningen.. Vi kommer selvfølgelig begge to lidt indover hinandens...

Jeg sender dig lige en mail fra din hjemmeside... :)
Avatar billede mismis Nybegynder
21. februar 2008 - 20:58 #10
tak, så checker jeg da lige mail, snakkes der