Avatar billede tbj36 Nybegynder
15. februar 2008 - 17:24 Der er 2 kommentarer

Problemer med baggrundstapet

Jeg har et problem på arbejdet med et baggrundstapet.

Jeg arbejder på et sygehus, hvor vi bruges et fælles login ved almindelige kontoropgaver.

Nu har jeg så fundet et baggrundstapet som jeg gerne vil have på "min" computer.

Problemet er at jeg kan sagtens hente det og bruge det som baggrund, men nå maskinen så bliver genstartet så er baggrunden væk.

Billedet ligger på maskinens egen harddisk med windows 2000 pro.

Skulle det ikke være muligt at have en personlig baggrund på en computer med fælles login.?

Håber i har en ide.

På forhånd tak.

Mvh.

Torben
Avatar billede mugs Novice
15. februar 2008 - 17:29 #1
Når I bruger et fælles login, er der ikke noget der hedder "min computer". Det er Jeres computer.

Inhfstillinger er jo styret af brugernavn / password.
Avatar billede snowball Novice
15. februar 2008 - 17:31 #2
Hvis I kører med et domæne (hvilket I nok gør), så er der sikkert en GPO som bestemmer af I ikke selv kan ændre den slags for at holde PC'erne så ens som muligt.

P.S. Velkommen til Eksperten. Du har oprettet dit spørgsmål i en kategori som omhandler selve Eksperten. Et spørgsmål som dette burde ligge i en af Windows kategorierne. Læs evt. http://expfaq.dk/ :)