Avatar billede koldstar Nybegynder
15. februar 2008 - 10:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Del en 3 forbindelse

Hej

Jeg har et USB modem fra 3 som jeg bruger til at gå på internettet med.

Jeg kunne godt tænke mig at dele denne forbindelse, så min labtob kommer til at fungere som en slags trådløs router. Jeg kan dog ikke få det til at fungere.

Jeg kan godt få computeren til at fremstå som en router og mine andre enheder kan fint finde den og connecte til den..

Problemet er bare at de kun får "lokal adgang". Dvs der er ikke hul igennem til internettet.

Hvordan får linket det sammen med mit 3 modem?

Jeg bruger XP professionel.
Avatar billede kenp Novice
17. februar 2008 - 17:26 #1
har du aktiveret deling af internet forbindelse? (kontroller også din firewall)
Avatar billede koldstar Nybegynder
18. februar 2008 - 11:28 #2
Hej igen

Ja, deling er aktiveret og jeg er faktisk kommet lidt videre. Det er lykkedes mig at bruge den delte internet forbindelse fra min tlf og en pc, men ikke min wii.. Dette er højst sandsynelig fordi wiien ikke kan benytte en ad hoc forbindelse... Så nu må jeg jo hellere ændre spørgsmålet til om der er nogen der kender en måde at få et ad hoc netværk til at blive opfattet som en alm router?
Avatar billede koldstar Nybegynder
30. september 2008 - 20:10 #3
lukker