Avatar billede oppes Seniormester
14. februar 2008 - 23:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hvordan kan jeg vide hvilket kategori jeg skal vælge når jeg opre

når jeg prøver at oprette et spøgsmål står det at man kan ikke bruge dette kategori, hvilkken kategori så? Og hvordan kan jegg finde ud af det
Avatar billede oppes Seniormester
14. februar 2008 - 23:46 #1
Det var min mening at spørge til råds: Hvordan kan jeg komme på webdisk hod tdc som jeg er meldt mig for længe siden?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. februar 2008 - 23:47 #2
Så skal du vælge en underkategori..
Der er nogle kategorier man ikke kan oprette spørgsmålet i..

Hvilken kategori (præcist link) prøvede du på at oprette spørgsmålet i?
Avatar billede vejmand Juniormester
15. februar 2008 - 07:19 #3
Her er log in siden til Webdisk hos TDC: http://webdisk.tdconline.dk/
Og her er en hjælpeside: http://tdconline.dk/webdisk/hjaelp/
Avatar billede oppes Seniormester
15. februar 2008 - 08:08 #4
det kan jeg ikke huske men har stødt flere gange på at det er forkert kategori, men aldrig at - "du skal bruge den eller den kategori i stedet for"- ?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
16. februar 2008 - 19:35 #5
Der er en masse fejl og mangler i Eksperten.. men der skulle være forbedringer på vej..

Hvis/når du engang kommer i tanke om kategori, skrive venligst linket her i spørgsmålet, så vi kan kigge på det..
Avatar billede oppes Seniormester
16. februar 2008 - 21:47 #6
tak til jer begge to vejmand har svaret hvis thesurfer vil svare osse så deler i pointerne eller ?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
16. februar 2008 - 22:13 #7
Jeg springer over.. god weekend! :-)
Avatar billede oppes Seniormester
19. februar 2008 - 11:29 #8
så får vejmand pointerne. !