Avatar billede dl Nybegynder
14. februar 2008 - 16:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Webservice, nye metoder bliver ikke vist.

Jeg har et mystisk problem.

Jeg har lavet en webservice, tilføjget denne metode.

      public XmlDocument AvailabilityAll(string username, string password, string shop)

compilie, og den vises, + alle ref er tilføjet. Den virker.

herefter tilføjer jeg en servise, med ikke primetive datatyper. compilie, denne nye metode vil ikke blive vist. dette er også ok. Da jeg laver et lille hak (så jeg fjerne den i metode hovedet) for at få den til at virke. Recompilie, men den vil stadig ikke blive vist.

Jeg sletter metoden, og tilføjer en halloworld, samme eksempel som den selv generer. Men vil bliver heller ikke vist. ingen nye metoder jeg skriver bliver vist. HVORFOR

jeg køre MS 2008.  dotNet 3.5.

Ikke engang denne metode, vil blive vist.

[WebMethod]
        private string te123()
        {
            return "ed";
        }

og jeg kan ikke forstå hvorfor.

hvis jeg laver en ny webservice, så kan den godt. ellers kan den ikke.

Hvad går der galt, jeg få ingen compilie fejl.

dennis Larsen

ps. skal det virkelig være så svært at kode i MS, i forhold til alle andre programmer.
Avatar billede bvli Praktikant
14. februar 2008 - 18:15 #1
Din metode er private - mon ikke det er derfor?

/B :)
Avatar billede arne_v Ekspert
14. februar 2008 - 23:53 #2
.NET er mange gange nemmere end C++ og ca. det samme som Java.

Det er selvfølgelig endnu nemmere i PHP, Python og den slags, men det er altså
og en anden type sprog.
Avatar billede arne_v Ekspert
14. februar 2008 - 23:53 #3
bvli's fejl analyse lyder meget rigtig.
Avatar billede dl Nybegynder
15. februar 2008 - 07:01 #4
det kan da ikke være rigtig, at man efter 7 timer. ikke kan se forskel på  public og private.  en fejl 40 mon ?
Avatar billede dl Nybegynder
15. februar 2008 - 08:34 #5
Jeg fik lige set her til morgen  :D

alle metoder var private, så det må siges at være en stor fejl 40.

//dennis

ps. bvli, et svar
Avatar billede bvli Praktikant
15. februar 2008 - 10:50 #6
Kommer her.. :)