Avatar billede pablopablo Nybegynder
13. februar 2008 - 02:28 Der er 1 løsning

XML fil skal ikke caches

Hejsa...

jeg har efterhånden en velfungerende asp.net 2.0 site...Jeg bruger egne HttpHandler til mange fil typer....hvori jeg bla. gør således at div. filer ALDRIG gemmes i TEMP mappen hos brugeren...dette virker fint...

Men så er det, at jeg har en XML fil som faktisk kun benyttes af en SWF fil...xml filen benyttes i forbindelse med et galleri...xml filen skrives på ny hver gang brugeren uploader ny billeder...og her kommer så problemet...XML filen bliver cached og det medføre at de nye billeder i brugerens galleri, IKKE bliver vist med mindre at man først slette den eksisterende XML fil fra TEMP mappen og det holder selvfølgelig ikke...men hvordan pokker gør jeg således at XML filen ALDRIG caches??

Jeg prøvede at lave en XML-Httphandler, men den blev slet ikke kaldt...og det er jo klart nok, idet det jo kun er flash / swf filen som tilgår denne fil og ikke asp.net...

Håber meget I har nogle gode ideer?!

Mvh. PabloPablo
Avatar billede pablopablo Nybegynder
07. marts 2008 - 02:17 #1
lukker