Avatar billede lars8000 Nybegynder
12. februar 2008 - 10:38 Der er 1 kommentar

Mediaserver (pc til playstation 3)

Nogen der kan hjælpe!!!!!!!

Jeg kan ikke forbinde min pc til min Ps3. Har windows mediaplayer 11 og har været inde og sætte mediadeling til, men kan ikke finde "ukendt enhed" i boksen. Nogen der ved hvad jeg skal gøre?
Kan mit netværk være sat forkert op? Kan godt gå på nette med min Ps3.
Håber nogen kan hjælpe mig
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
12. februar 2008 - 13:24 #1
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=ps3media&thread.id=44882

Måske lidt hjælp. Fandt i øvrigt også dit spørgsmål et andet sted, og tænkte på, at du kunne prøve at lave en trådløs forbindelse til din ps3. Du skal ind i indstillinger, og så sætte en trådløs forbindelse op.

Kan du i øvrigt forbinde til nettet med din ps3 ?