Avatar billede baxos Nybegynder
08. februar 2008 - 20:05 Der er 6 kommentarer

Søger newbies

Hej eksperter og "newbs"
Jeg er ikke selv særlig god til C# men ville lige høre om der var andre herinde som kunne tænke sig at lave en slags side med et internt forum hvor vi aftaler nogle projekter vi skal arbejde på så dele kode over nettet osv..?
Avatar billede Syska Mester
09. februar 2008 - 11:43 #1
Lyder som en god ide ...

Det sværeste som ny, er at finde små projekter som man kan lære noget af ... mange gaber over et for stort projekt til at starte med ... og så falder det ligesom fra hinanden, fordi man alligevel ikke forstår det hele ...

God ide ... men jeg er nok ikke "newbie" nok ....

// ouT
Avatar billede baxos Nybegynder
09. februar 2008 - 12:51 #2
Nemlig synes også selv det ville være lidt smart fordi jeg har selv tit stået i den situtation, at jeg prøver at komme igang med noget, men så sidder jeg fast og falder fra det igen.
Og det er vel også lidt sjovere som ny at lave et lidt større projekt end at sidde og lave nogle helt små for sig selv
Avatar billede Syska Mester
09. februar 2008 - 14:23 #3
ja, selvf sjovere med størrer projekter, men skal bare starte småt ... det andet er spild af tid ... :-)

Projekter der bliver lavet færdige er også meget sjovere ...

// ouT
Avatar billede baxos Nybegynder
09. februar 2008 - 15:15 #4
Vil jeg give dig 100% ret i.
Og ja projekter der bliver gjort færdige er meget sjovere.

Og til folk som måske er friske.. jeg vil gerne betale for en hjemmeside hvis der er min 4 friske
Avatar billede baxos Nybegynder
10. februar 2008 - 16:10 #5
Og jeg tænker altså heller ikke på at starte 100% fra bunden som "Hello world", men mere som vores første projekt kunne blive et ping pong spil eller noget i den dur.. Det gør det lidt sjovere at programmere
Avatar billede Syska Mester
13. februar 2008 - 04:32 #6
Men bare det at arbejde 2 på samme projekt, kræver en del erfaring efter min mening.

// ouT