Avatar billede tobiassen Nybegynder
06. februar 2008 - 18:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af website

Hej eksperter,

kunne godt bruge en vurdering af denne side:

www.easy-websolutions.dk

hva er godt ? hvad kunne være bedre ?
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2008 - 15:41 #1
Dit logo matcher ikke resten af farveskemaet, og så er det svært at se..
Lad det stå mere ud..
Generel god opstilling på siderne, men synes godt der kunne være gjort mere ud af det.. Specielt Reference-siden er kedelig at kigge på.

På en skala fra 1 til 10 giver jeg den: 6
Avatar billede tobiassen Nybegynder
09. februar 2008 - 19:16 #2
der er jeg ik helt enig med dig, da mit logo netop lige præcis matcher resten af farveskemaet, sort og grøn. Dog er det lidt udskarp, og det skal jeg ha lavet om.

flere der vil give mig lidt feedback på siden ?
Avatar billede matcho Nybegynder
09. februar 2008 - 19:40 #3
Synes egentlig opsætningen er god,men som pensionist efter og have drevet selvstændig virksomhed så mangler den lidt madding eksempler på sider og farver ca;priser på de forskellige ogaver der kan bygges ind, så man minium får forespørgsler og kommer i kontakt med kunderne.
Avatar billede tobiassen Nybegynder
10. februar 2008 - 01:09 #4
altså lidt flere referencer måske ? :)
Avatar billede matcho Nybegynder
10. februar 2008 - 02:04 #5
Ja men sådan de får en ide om hvad det vil koste,og hvor meget de får pengene,selfølgelig ikke et nøjagtigt beløb, mere en ide om hvor meget man skal investere for og starte så er det jo jeres arbejde og få dem til at udbygge.
Mange ringer ikke til en reference før de har en ide om priser.
Mange mindre og mellemstore virksomheder gennem deres organisationer og samarbejdspartnere.
Jeg har oplevet det som bestyrelses medlem i en håndværkerforening med over 800 medlemmer og med tæt kontakt til håndværksrådet.
Så jeg mener dem i skal have fat i det er dem der gerne vil være lidt anderledes.
Avatar billede tobiassen Nybegynder
10. februar 2008 - 16:23 #6
jaa okay, det vil jeg så li tænke over engang :)
Avatar billede js_delphi Nybegynder
20. marts 2008 - 23:02 #7
Her og der er ord skrevet med stort, hvor det ikke skal vaere.
Kommasaetning ikke altid rigtig.
Jeg mener, der boer staa +45 foran telefon numrene.