Avatar billede azcii Nybegynder
05. februar 2008 - 14:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hente tekst fra en anden side.

Jeg har en .aspx side som finder informationer om hvilken version .NET Framework man køre, og skriver det ud sådan: ".NET[1.1.4322.2032]".

Fra en .asp side vil jeg så gerne hente resultatet og gemme det i en variabel.
Avatar billede w13 Novice
05. februar 2008 - 14:21 #1
Avatar billede softspot Forsker
05. februar 2008 - 14:22 #2
Avatar billede w13 Novice
05. februar 2008 - 14:25 #3
Ja.. Der fik jeg fat i den forkerte. =/
Avatar billede softspot Forsker
05. februar 2008 - 14:27 #4
w13 >> jeg synes nok det så forkert ud, men jeg ville ikke stille spørgsmålstegn ved dit indlæg - det kunne jo være det var så smart at jeg bare ikke kunne gennemskue det :D
Avatar billede azcii Nybegynder
05. februar 2008 - 14:44 #5
softspot, det var næsten det jeg havde i forvejen, filen jeg henter fra indeholde ".net version [1.1.4322.2032]"

Set xml = Server.CreateObject("MSXML2.ServerXMLHTTP.4.0")
xml.Open "GET", strAddress, False
xml.Send
if instr(xml.responseText, ".net version") <= 0 then
  'ikke noget lige nu
else
  strErrDesc = Mid(xml.responseText,InStr(xml.responseText,"[") + 1,InStr(xml.responseText,"]") - InStr(xml.responseText,"[") - 1) & " " + strErrDesc
end if

Men efter alt det legen her (som fjerner alt mellem [ og ] får jeg dette " & System.Environment.Version.ToString() & " Hvilket er logsik nok, men hvordan får jeg den til at give mig version nr. istedet. (Det har virket engang)
Avatar billede softspot Forsker
13. marts 2008 - 10:39 #6
Har du fundet en løsning på dette?

Jeg kan ikke helt forstå, hvorfor det er logisk at du får den streng du viser, men det er nok bare mig der ikke fatter hvad det drejer sig om :)
Avatar billede w13 Novice
24. april 2008 - 12:07 #7
Lukketid?
Avatar billede azcii Nybegynder
30. marts 2009 - 12:29 #8
Bare mig der kludre rund i asp.net