Avatar billede bdf Mester
03. februar 2008 - 12:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Probs med Linksys Wireless-N ADSL2+ Gateway WAG325N

Hejsa Eksperter :)

Købte subj for nogle dage siden, og har efterfølgende fået den sat op så den kører direkte (altså direkte i telefonstikket) på min Cybercity Solo 20/1Mbit linie fint nok...

Testede for sjov hastigheden her forleden dag og der lå jeg kun på 5-6Mbit! (både på kabel og trådløst) hvis jeg reboot routeren er jeg oppe på 20Mbit igen...
Hvad kan dette skyldes? og kan jeg gøre noget for at være sikker på at jeg har 20Mbit hele tiden?

I kan se printscreens af min opsætning på:
www.RS.adsl.dk/01.jpg
www.RS.adsl.dk/02.jpg
www.RS.adsl.dk/03.jpg
www.RS.adsl.dk/04.jpg
www.RS.adsl.dk/05.jpg

M.v.h.
Avatar billede bdf Mester
03. februar 2008 - 18:39 #1
Routeren er forresten opdateret med den nyeste firmware fra Linksys :)
Avatar billede bdf Mester
04. februar 2008 - 17:59 #2
Lukker...
Avatar billede bdf Mester
14. februar 2008 - 11:52 #3
Kig med her istedet: http://www.eksperten.dk/spm/818590