Avatar billede the-eagle Nybegynder
02. februar 2008 - 14:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Givet points til mig selv ved en fejl

Hej.
Jeg har ved en fejl givet points til mig selv. Nu vil jeg gerne slette dem, jeg vil gerne bruge dem igen.
Det spørgsmål jeg stillede blev så rodet og uden rigtigt svar.Ville være dejligt hvis jeg kunne slette det. Er det muligt?
Avatar billede mugs Novice
02. februar 2008 - 14:07 #1
Nej.
Og spørgsmål om eksperten er normalt gratis.
Avatar billede leif Seniormester
02. februar 2008 - 14:08 #2
Hvis du har givet point til dig selv kan du bruge dem, da man kan bruge optjente point til at stille spørgsmål.

Du kan dog ikke slette selve spørgsmålet.
Avatar billede fromsej Praktikant
02. februar 2008 - 14:13 #3
Når du har givet dig selv point, har du stadig pointene.
Det du skal gøre i dette tilfælde er at oprette et nyt spørgsmål, med det antal point som du vil give en bestemt bruger for den hjælp han/hun har givet dig.
Kald spørgsmålet "Point til bruger" og i spørgsmålet lægger du et link til det spørgsmål, hvor du selv tog pointene.
I det gamle spørgsmål, lægger du et link til det nyoprettede spørgsmål.
Avatar billede the-eagle Nybegynder
02. februar 2008 - 14:50 #4
Oki... Tak til jer alle tre, det var meget nyttigt.. Hvem skal så have disse 15 point?... Hvis I skal have dem, når mugs skriver at det er normalt gratis?
hvis ingen af jer vil have dem, kan jeg trække dem tilbage?.. hehe mange spørgsmål..sorry.. ikke nemt at være ny.
Avatar billede mugs Novice
02. februar 2008 - 15:33 #5
Du kan selv tage dine point ved at lægge et svar og acceptere det. Men velkommen til eksperten.dk. Jeg vil råde dig til at læse nedenstående link. Det giver svar på, hvordan du "gebærder" dig her på sitet.

http://expfaq.dk/
Avatar billede leif Seniormester
02. februar 2008 - 15:55 #6
Alle spørgsmål omkrinf brugen af Eksperten er Gratis
Avatar billede the-eagle Nybegynder
02. februar 2008 - 16:05 #7
Tak skal I have alle sammen... Det var lige det jeg havde brug for.