Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2008 - 14:47 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Tryk på en knap på en hjemmeside

webBrowser1.Document.GetElementById("SEARCHBUTTON").InvokeMember("click");

Har jeg brugt, og den trykker fint nok på den. Men den gør ikke hvad knappen skal gøre?
Spørg hvis i har brug for at vide noget!
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2008 - 14:59 #1
Gemte lige deres side med dreamweaver og så at knappens Action stod til None - Hvor sider det her vist normalt snildt virker til, står til Submit?
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2008 - 15:16 #2
<input name="SEARCHBUTTON" value="Search" onclick="findplayer()" type="button">
Avatar billede powerpunk Nybegynder
31. januar 2008 - 15:19 #3
Vil tro det har noget at gøre med at
webBrowser1.Document.GetElementById("SEARCHBUTTON").InvokeMember("click");

Invoker en client side event. Hvis det du vil have til at ske ligger server side skal du have submitted formen. altså nok noget i retning af
webBrowser1.document.Forms[0].submit();
Avatar billede powerpunk Nybegynder
31. januar 2008 - 15:22 #4
Ah... never mind...
Lader til at knappen skal kalde noget client-side script. Så hjælper det nok ikke at submitte...
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2008 - 16:01 #5
Okay, se gerne om du kan finde på andre forslag så..

http://www.sharkscope.com under search database og så knappen search.
Avatar billede kalp Novice
31. januar 2008 - 17:49 #6
Du skal gøre sådan her.

HtmlElement element =  webBrowser1.Document.GetElementById("SEARCHBUTTON");
element.RaiseEvent("onClick");
Avatar billede kalp Novice
31. januar 2008 - 17:52 #7
hvis det ikke virker.. så kan det være netop pga. de har taget højde for sådan noget:)
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2008 - 17:56 #8
Virker ikke. Come on kalp. Du plejer at være god til sådan noget :)
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2008 - 17:57 #9
Og hvad mener du med at tage højde for. Hvad kan du have gjort - you can do it :)
Avatar billede kalp Novice
31. januar 2008 - 18:06 #10
det her virker faktisk

          webBrowser1.Document.GetElementById("findplayerform").InvokeMember("submit");

men du skal først indtaste et navn.. det ved du tilgengæld godt hvordan man gør:)
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2008 - 18:09 #11
for satan du er nice det der. Mange tak :)
velfortjente points igen! Prøvet på flere forskellige irc netværks C# uden held.
Avatar billede kalp Novice
31. januar 2008 - 18:13 #12
ingen årsag:)
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2008 - 00:09 #13
Hva søren, det er da også dig som er på det eksperten leaderboard :) støtter gerne med lidt flere points:
http://www.eksperten.dk/spm/817646