Avatar billede saibot Nybegynder
28. januar 2008 - 23:59 Der er 2 kommentarer

Kan ikke komme på min LAN forbindelse?

Hej

Jeg har en bærbar som jeg ikke kan tilslutte til min LAN forbindelse. ¨
Jeg ved LAN forbindelsen virker da jeg har en anden bærbar hvor det virker fint, med samme kabel.
Jeg tror det er min bærbars konfigurationer den er galt med. Når jeg går ind i Netværksforbindelser er der nemlig INGEN LAN-forbindelses-knap.

- Jeg har en 3G USB internet-nøgle med Mobile Connect software som virker fint når jeg tilslutter den min bærbare. Med denne kan jeg godt komme på nettet, og den kommer også frem som forbindelse inde i "Netværksforbindelser"

Nogle som ved hvordan jeg får indstillet min bærbare til at kunne benytte se mit LAN kabel, og bruge min bredbåndsforbindelse?
Avatar billede zulatin Nybegynder
29. januar 2008 - 14:43 #1
har du installeret driveren til dit netkort?
Avatar billede jakobnorris Nybegynder
10. maj 2008 - 14:18 #2
Hej

jeg har et godt råd.

Først går du ind på netværk, når du er inde på netværk er der et lille ikon oppe i venstre side. højrer klik på det og klik på netværk instillinger. Efter det søger den efter din internet boks bagefter står det Lan Forbindelse eller trådløs.
så skal du så vælge lan forbindelse. OBS HUSK din lan forbindelse skal være i når du finder boksen ellers kan du desværre ikke

MVH

Jakob :-)