Avatar billede halby Nybegynder
25. januar 2008 - 13:31 Der er 1 kommentar

Bærbar som hardiskoptager

Hej

Jeg har et et spørgsmål, er der nogle som ved noget om bærbar som hardiskoptager?

Jeg har internet og tv via Dansk bredbånd, ved i om det kan la' sig gøre at tilslutte den bærbar til tvboksen også bruge den som hardiskoptager

Den bærbar har vista home premium, men der er ikke tvkort i.

Kan det la' sig gøre, hvis ikke hvad hardvare skal man ellers købe

på forhånd tak php
Avatar billede hans_henrik Nybegynder
25. januar 2008 - 14:19 #1
Du kan købe et USB TV-kort til den bærbare og sætte i.
Jeg har selv en Pinacle PCTV der fungerer fint med medfølgende software.