Avatar billede pandekagehuset Nybegynder
14. januar 2008 - 14:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken udbyder er bedst - pris underordnet?

Hvilken udbyder til et forum kan i anbefale? Det skal være oppe altid, have effektiv back-up og super kundeservice.

Pris kommer i anden række.
Avatar billede pandekagehuset Nybegynder
14. januar 2008 - 14:11 #1
Sorry postet forkert.
Avatar billede cot Nybegynder
14. januar 2008 - 14:12 #2
Hvorfor ikke bare få eget webhotel?

Så downloade phpBB2 eller 3

og installere det, på de måde, opnår i da en god oppetid + back up, må jeg foreslå Surftown?
Avatar billede pandekagehuset Nybegynder
14. januar 2008 - 14:20 #3
Ja det må du gerne foreslå. Jeg bruger selv Surftown privat. Og er ganske godt tilfreds. Det er meget kortvarigt når det ikke er oppe.

Er der andre der kan komme med et kvalificeret bud? Evt. med eksempler på hvad der ligger hos dem, samt evt. personlige erfaringer.
Avatar billede it-dk Nybegynder
15. januar 2008 - 23:02 #4
Du kan evt se her en side om andre udbydere www.hostindex.dk
Men jeg bruger selv bl.a. www.intergate.dk
Avatar billede pandekagehuset Nybegynder
06. februar 2008 - 13:58 #5
Den døde da vist.. Over and out!