Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2008 - 16:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skærm slukker i 1 sekund

Jeg har inden for de sidste par dage fået et problem med min skærm og/eller grafikkort. Med jævn mellemrum bliver der sort skærm i ca 1 sekund, hvorefter billedet kommer frem igen. Der er desuden også fejl i det billede der vises, feks så kan det vindue der er bag det aktive vindue "skinne igennem" på det aktive vindue.
Jeg har en alm. gammeldags skærm med VGA-stik (hedder det ikke det?) og mit grafikkort er et  XFX 7950GT med de der nye stik (DVI ?), der er jo så en konverter imellem.

Men hvad kan være skyld i problemet, da grafikkort er forholdsvis nyt og min skærm er ca. 5 år gammel ?
Avatar billede kornfreak28 Nybegynder
11. januar 2008 - 17:24 #1
Det kan næsten kun være de grafikort der er noget galt med. har du prøvet at sætte skræmen til en anden pc, for at teste den? Det kan du jo også gøre med dit grafikkort..

Håber det kan hjælpe dig..
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2008 - 17:21 #2
Har fundet fejlen, og det var grafikkortet. Blæseren er gået i stykker og køre slet ikke, så det bliver jo ikke kølet.

Men du skal have tak for hjælpen, og du får hermed point.