Avatar billede nickwan Nybegynder
11. januar 2008 - 09:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

den bedste 19-22" gamer skærm?

jeg sidder og skal købe mig en skærm til min pc jeg bruger udeukket min pc til at spille på så det skal være en go gamer skærm men den må max koste 2000 kr.-

jeg har kigget på den her skærm
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?Bedom=true&ID=395937
er der nogle der kender skærme der er bedre? den må minimun være 19".
Avatar billede nickwan Nybegynder
11. januar 2008 - 12:22 #2
hej igen okay jeg foretrækker også selv 22" da jeg sys det er en rigtig stor skærm uden a være forstor!! jeg vil gerne gå op til MAX 2600 nu da jeg har fundet en rigtig fed skærm i merlin som jeg regner med a købe hvis der ikke er nogle der kan finde en der er bedre i kan se skærmen her:
http://merlin.dk/Skærme-111.aspx?PID=464&ProductID=16014
Avatar billede drgonzo Praktikant
11. januar 2008 - 12:44 #3
Avatar billede nickwan Nybegynder
16. januar 2008 - 09:58 #4
drgonzo smid et svar så får du de 100 point dine svar hjalp rigtig meget:)
Avatar billede drgonzo Praktikant
16. januar 2008 - 10:23 #5
godt at høre :)
Avatar billede phoney Nybegynder
06. september 2009 - 18:25 #6
Denne gamer skærm fra samsung er udelukkende en af de bedste på markedet, pga. af dens opløsning.

jeg ville købe den herfra:

http://topdata.dk/product.asp?product=5780

Topdata.dk er det bedste sted at købe computerer og tilbehør i DK.

og 22" er det bedste valg når man snakker gaming, for den er stor men ikke for stor, og som sagt 22" har oftes den bedste eller de fleste opløsnings muligheder.

Men held og lykke med at finde din perfekter gamerskærm.

PS. jeg har denne skærm og jeg kan ikke være mere tilfreds.
Avatar billede nickwan Nybegynder
07. september 2009 - 19:18 #7
1000 tak det er nu mega lang tid siden jeg oprettede tråden men det er vel også på tide at få ny :)