Avatar billede majapigen Nybegynder
07. januar 2008 - 13:09 Der er 19 kommentarer

Byg selv pc

Hejsa rødder

Er der nogle af jer, der er i stand til at give et bud på, hvilken dele jeg skal købe, til at bygge mig selv en  pc?

jeg har en sata HD som en af mine venner har købt ved en fejl som jeg gerne vil benytte der i styresystem har jeg også

den må ikke koste alverden 2000-3000 kr hvis det er muligt

men gerne med mulighed for at udskifte dele løbende for at forbedere den.

den skal ikke i første omgang være til så meget andet en at surfe/skrive på samt evt. spille lidt world of warcraft på

håber i kan hjælpe mig med at finde de rigtige dele

jeg har en ven der vil samle den for mig

mvh maja

ps jeg har monitor keybord og mus
Avatar billede drgonzo Praktikant
07. januar 2008 - 13:26 #1
når du er nede i det prisleje kan det næsten ikke betale sig at samle selv.

http://topdata.dk/product.asp?product=4547&sub=287&page=1

eller lidt billigere (dårligere gfx kort)

http://topdata.dk/product.asp?product=4534&sub=287&page=1
Avatar billede majapigen Nybegynder
07. januar 2008 - 19:15 #2
Og det er så muligt at udskifte de forskellige ting løbende i dem også?
Avatar billede drgonzo Praktikant
08. januar 2008 - 09:39 #3
ja selvfølgelig. Noget specielt du tænker på? GFX kort kan selvfølgelig skifte, RAM, CPU, ja faktisk det hele :)
Avatar billede drgonzo Praktikant
08. januar 2008 - 09:40 #4
WOW kan du køre med alt på max uden probz
Avatar billede majapigen Nybegynder
08. januar 2008 - 11:15 #5
Det jeg havde tænkt var at tilkøbe mere ram bedere grafik kort  osv når økonomien er til det  *S*
Avatar billede majapigen Nybegynder
08. januar 2008 - 11:15 #6
Avatar billede drgonzo Praktikant
08. januar 2008 - 11:39 #7
den har onboard gfx (ubrugeligt) og noget ringere CPU og kun 512mb ram.. Du kan sagtens udvide på den, men indledningsvis er den ikke meget bevendt..
Avatar billede mattfan Nybegynder
09. januar 2008 - 15:17 #8
Jeg vil foreslå du lytter til drgonzo og køber den anden han linkede - grafikkortet kan ordne WoW (regner jeg med eftersom mit ATI Ra. x600 pro kan ;P)

Du kunne evt. tage den billige af de to, og så købe en lidt billig, muligvis en brugt skærm? Ellers den du selv linker til kan også køre WoW, men du vil nok fortryde det i forhold til den anden ;)
Avatar billede majapigen Nybegynder
15. januar 2008 - 17:07 #9
havde bestemt mig for at købe den drgonzo linkede til men men men havde ikke tænkt på at jeg bor  i malmø og topdata vil ikke sende ud af landet selv om jeg naturligvis betaler det ekstra det koster
Avatar billede drgonzo Praktikant
15. januar 2008 - 18:02 #10
hmmm neder, har du fundet ud af noget?
Avatar billede majapigen Nybegynder
15. januar 2008 - 18:32 #11
nej tror jeg dropper det og fortsætter ed min gamle maskine
Avatar billede majapigen Nybegynder
17. januar 2008 - 23:22 #12
nogle der har en ide til et andet firma?
Avatar billede drgonzo Praktikant
18. januar 2008 - 12:14 #13
prøv www.shg.dk om de sender til udlandet
Avatar billede drgonzo Praktikant
18. januar 2008 - 12:15 #14
selvom HW må være billigere i Sverige. Er der ikke en svensk pendant til edbpriser?
Avatar billede majapigen Nybegynder
18. januar 2008 - 13:29 #15
priser på HW er sky high i sverige i forhold til DK
Avatar billede drgonzo Praktikant
18. januar 2008 - 13:49 #16
ok... Midt data, computer salg as, prc data, shg, komplett dem har jeg alle gode erfaringer med....

GETMORE skal du holde dig laaaaaaaaangt fra
Avatar billede majapigen Nybegynder
15. juli 2008 - 01:38 #17
sorry havde helt glemt den her
Avatar billede majapigen Nybegynder
20. august 2008 - 15:37 #18
nogle der vil have point?
Avatar billede Jensen DK Novice
18. februar 2010 - 07:37 #19
Hvad med om du selv lukker?