Avatar billede henninghabor Nybegynder
02. januar 2008 - 18:44 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Adgang til internettet

Hej,

Jeg skal tilbringe ret meget tid på min arbejdsplads, hvor jeg har min egen PC med. Pt. bruger jeg den til at spille og rode lidt med hjemmesider, men det ville være rart hvis jeg kunne komme på internettet.

Arbejdspladsen har ikke internetopkobling, hvorfor jeg søger en form for trådløs forbindelse. Jeg har ikke forstand på det, så hvad har jeg brug for, når jeg ikke har mulighed for at sætte en router i et telefonstik?

Arbejdsstedet er skiftende, dog altid i Storkøbenhavn. I øjeblikket er det primært i Herlev.
02. januar 2008 - 18:48 #1
http://www.mobiltbredbaand.dk/ - dog ikke sååååå billigt - endnu...
Avatar billede cpufan Juniormester
02. januar 2008 - 19:18 #2
3.dk
Avatar billede justrace Novice
02. januar 2008 - 20:04 #3
Jeg vil anbefale dig at bruge http://telia.dk/privat/produkter/mobil/mobildata/ da de har dækning med deres eget net i hele landet, i modsætning til 3. Når du kommer uden for 3's dækning koster det en bondegård at bruge, i modsætning til telias 3G dækning, der bare går over på den lidt langsommere EDGE-teknologi i deres eget net. Har selv mobilt bredbånd og det fungerer rigtig godt, og til 300,- fastpris om måneden er det s'gu billigt. Men tjek selv linket.

Pas for guds skyld på i udlandet hvis du skulle blive fristet til at tage det med. Regn med en mega regning.
Avatar billede it-dk Nybegynder
03. januar 2008 - 07:47 #4
Måske www.clearwire.dk kunne være en løsning.
Avatar billede henninghabor Nybegynder
04. januar 2008 - 00:31 #5
Jeg har fået rigtig meget hjælp til den retning jeg vil gå: Mobilt bredbånd. Så skal jeg bare lige ha' fundet en billig udbyder.

Svarer de der vil ha' points?
Avatar billede cpufan Juniormester
04. januar 2008 - 00:41 #6
Avatar billede justrace Novice
04. januar 2008 - 00:45 #7
Kan tilføje at jeg har brugt mobilt bredbånd de sidste par år, også i udlandet. Jeg følger meget nøje priserne, og telia er pt. billigst og med bredest dækning. I storbyerne hvor 3 også er på banen understøtter telia også 3G nettet og derfor også hastigheden.

Ikke point til mig.
Avatar billede justrace Novice
04. januar 2008 - 00:48 #8
Lås forresten dit simkort til >teleselkab< da der påstås at en københavnsk taxachauffør ved et tilfælde var røget på et svensk net. Og det koster.
Avatar billede it-dk Nybegynder
04. januar 2008 - 07:12 #9
Håber du finder en god løsning.