Avatar billede lasbas1983 Nybegynder
27. december 2007 - 16:35 Der er 13 kommentarer

Ingen lyd med XP

Jeg har købt en HP Pavilion DV9000 der er født med vista, da jeg ikke er den store vista elsker, har jeg formateret og installeret Win Xp Pro på istedet og delt harddisken op. Win Xp finder stort set alle drivere til den, pånær lyden til. Og de drivere jeg kan hente via. hp's hjemmeside, duer ikke til. har prøvet at hentet Conexant High Definition Audio Driver, men når jeg installerer den, kan Xp stadig ikke genkende lydenheden. Er der nogle der kender til problemet, eller ved hvordan man løser det, så bliver jeg en lykkelig mand.

På Forhånd tak
Avatar billede lasbas1983 Nybegynder
27. december 2007 - 17:03 #2
"Driverinstallationen mislykket: Kunne ikke finde enheden til denne driver" :(
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
27. december 2007 - 17:49 #3
blot et bud..!!

har du prøvet at køre vista driveren i xp.?
Avatar billede lasbas1983 Nybegynder
27. december 2007 - 17:58 #4
Ye den funker ikke med XP. men tak for forslaget
Avatar billede reinelt Nybegynder
27. december 2007 - 18:15 #5
kan du prøve med et andet lydkort?
Avatar billede lasbas1983 Nybegynder
27. december 2007 - 18:54 #6
mener garantien frafalder hvis jeg skiller den bærbare ad :(
Avatar billede maniac1764 Nybegynder
01. januar 2008 - 21:08 #7
Jeg ville forsøge med Driver Detective fra www.drivershq.com
Den har stort set løst alle mine driver problemer gennem de sidste 6 år, den finder simpelthen alt til alt men det koster 30 dollars at bruge.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
01. januar 2008 - 23:13 #8
jeg har netop fikset en pc m. lign problem.. efter stor undren og klikken rundt, fandt jeg ud af at der var blevet installere en 64 bit driver, på et 32 bit xp, og at der var derfor det ikke virkede.
Måske er det samme problem...?

altså hent driveren igen, men 32 bit. hvis dit xp altså er 32 bit...O)
Avatar billede lasbas1983 Nybegynder
04. januar 2008 - 09:11 #10
virker desværre heller ikke :(
Avatar billede reinelt Nybegynder
04. januar 2008 - 10:07 #11
jeg går ud fra alle opdateringer er på plads. jeg ville maile til hp de har 24 timers
service normalt.
Avatar billede lasbas1983 Nybegynder
07. januar 2008 - 17:00 #13
den havde jeg ikke prøvet, men der var desværre heller ikke held med denne. men mange tak fordi du tog dig tid til at undersøge det lidt. det ser ud som om jeg desværre må vende tilbage til vista. men tak for hjælpen, dem der har hjulpet til