Avatar billede Kasper4450 Mester
16. december 2007 - 22:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Password på mappe når man åbner dem

Hej eksperter
er der et program som spørger efter et password når man prøver at åbne f.eks en mappe på et drev ? eller USB key ?

håber i kan hjælpe
Avatar billede rebecca Novice
16. december 2007 - 23:11 #1
Avatar billede victor-1 Nybegynder
17. december 2007 - 16:08 #2
Eller programmet Cryptainer hvis det skal være freeware.
http://www.cypherix.com/cryptainerle/

Programmet er fuld funktionsdygtigt og skaber et virtuelt drev, på max 25 MB på din harddisk, hvori du kan gemme filer. Så længe programmet er åbent kan det virtuelle drev ses og åbnes som normale drev.

Lukker du programmet bliver drevet usynligt. Ved hver start af programmet bliver du bedt om det password du selv vælger under installationen.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
19. december 2007 - 16:25 #3
har man blot et password på en mappe, kan den sikkert tilgået fra en anden bruger.
Derfor vil jeg oså andbefale at man kryptere, som victor siger..O)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
27. april 2008 - 00:23 #4
Sidder og kigge nogle af de gamle tråde igennem som jeg har deltaget i... og ØV ØV ØV - hvor er der bare ALT for mange, som aldrig vender tilbage med respons.

Nye brugere kan efter min mening være mere eller mindre undskyldt, men som her hvor det er det seneste spørgsmål opretter har stillet, og øjensynligt tidligere HAR været bekendt med, hvordan man behandler kommentarer og svar, er det for dårligt der intet er sket her.
Avatar billede Kasper4450 Mester
01. august 2008 - 10:14 #5
lukket