Avatar billede ingeburg Nybegynder
16. december 2007 - 11:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Upload hastighed.

Jeg har problemer med at spille kort på nettet, idet de andre synes jeg er for langsom. Jeg kører med hastigheden 512/128 kb/s. Hvor stor skal upload hastigheden være for at jeg kan spille tilfredsstillende.
Avatar billede reinelt Nybegynder
16. december 2007 - 11:52 #1
den bør nok være 512 kb også. jeg har selv visse ting f.eks dr. update.dk som hikker med 128kb prøv den og se om du oplever det samme.
Avatar billede antikat Nybegynder
16. december 2007 - 12:10 #2
prøv at spørge dem du spiller kort samme med hvad de har...

Hvis du har en gamle computer uden så mange krafter, kan det måske i stedet for være den som ikke kan følge med, det har eg oplevet på TV2 spil, godt nok for nogle år siden.
Avatar billede ingeburg Nybegynder
16. december 2007 - 13:25 #3
Computeren fejler ikke noget, så det med de 512 kb lyder nok rimelig spillerne befinder sig i USA og Australien for det meste og jeg kan ikke spørge dem på bridgesiden. Hvordan accepterer jeg dit svar reinelt???