Avatar billede clooner Nybegynder
14. december 2007 - 13:10 Der er 4 kommentarer

sony ericsson t630 - bluetooth og internet adgang

Er det muligt at benytte ens stationære pc med internet adgang
som gateway? og hvordan?
Selvfølgelig vil hastigheden ikke være særlig hurtig,
men funktionaliteten ville være herligt at kunne benytte.

Har kigget lidt på følgende, men det er jo ikke helt samme
hardware altså telefon og en pda

http://www.pocketfreak.dk/tips/bluetooth/bluetooth.html
Avatar billede reinelt Nybegynder
14. december 2007 - 13:44 #1
kan der være noget hjælp måske her http://www.eksperten.dk/spm/206436
Avatar billede clooner Nybegynder
14. december 2007 - 14:48 #2
Nej reinelt.

Spørgsmålet skæres lige ud i pap.

En internetforbindelse bredbånd haves på en stationær pc. På ens mobil, ønsker man at benytte denne internetforbindelse via telefonens bluetooth.

Så ikke noget med at ringe op til en udbyder ...
Avatar billede justrace Novice
16. december 2007 - 20:32 #3
Du vil altså tjekke mail eller andet med din mobil, gennem pc'ens internet forbindelse?

Ikke at jeg ved noget om det, men for lige at skære det ud i pap. :)
Avatar billede reinelt Nybegynder
17. december 2007 - 10:56 #4
har du prøvet vejledningen på pocketfreak? er der cd med til installationen på pc'en? er mobilens tilslutningsystem til bluethooh aktiveret?