Avatar billede subzero69 Nybegynder
10. december 2007 - 13:14 Der er 4 kommentarer

2 netværksforbindelser på en gang?

Hey Eksperter

Kan det lade sig gøre, at køre 2 netværksforbindelser på en gang?

Sådan så jeg f.eks.kan sætte et program til at køre på en forbindelse og alle andreprogrammer på en anden forbindelse?

På forhånd tak

/Sub
Avatar billede 4b4 Nybegynder
10. december 2007 - 13:46 #1
Bare plug i og du er kørende. Burde ikke være nogle problemer med en windows maskine. (linux/nix kan også håndtere det, men en smule bøvlet)
Avatar billede subzero69 Nybegynder
10. december 2007 - 18:28 #2
Hej

Tak for svar. Jeg bliver dog ikke klogere på hvordan det kører samtidig? Sagen er den, at jeg sidder på en forbindelse, der låser for nogle enkelte af mine aktiviteter online. Jeg kan ikke pille ved det, da det er en delt forbindelse i en hel opgang. Jeg har et trådløst net fra 3, som jeg så vil bruge til disse aktiviteter samtidig med, at alt andet kører på det andet net. 3 nettet er nemlig ikke så hurtigt som det andet.
Avatar billede subzero69 Nybegynder
11. december 2007 - 00:56 #3
Ingen der ved noget om det?

På forhånd tak

/sub
Avatar billede subzero69 Nybegynder
11. december 2007 - 22:43 #4
JEg har nok brugt den forkerte betegnelse. JEg mener internetforbindelse og ikke netværksforbindelse.

Håber det hjælper nogen på vej med svaret.