Avatar billede nyegaart Nybegynder
10. december 2007 - 11:59 Der er 3 kommentarer

Netværksforbindelsen afbrydes uden årsag

Hej - jeg har et spørgsmål vedr. min netværksforbindelse: når jeg har flere internetfaner åbne samt f.eks. Skype, falder min netværksforbindelse pludseligt ud uden nogen særlig årsag el forklaring. Når jeg så går ind i Netværksforbindelser i Kontrolpanel og forsøger at genoprette forbindelsen får jeg oplyst at dette ikke er muligt. Jeg bliver derefter nødt til at genopstarte hele pc'en..øv!  Hvad er der galt?  Er det et sikkerhedsprogram der afbryder forbindelsen?  Jeg bruger Windows firewall, samt F-Prot og AVG.  Mange tak for alle svar.
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
10. december 2007 - 13:52 #1
Er strømspare funtionen sat til på dit netkort?
Avatar billede nyegaart Nybegynder
11. december 2007 - 00:11 #2
mener jeg ikke. har i hvert fald ikke oplevet noget i den retning. ?? det sker typisk hvis jeg har 3-4 fanesider åbne med f.eks. utube samt msn messenger eller skype..
Avatar billede nyegaart Nybegynder
15. december 2007 - 11:50 #3
er der nogen der har mod på dette spørgsmål? pft.