Avatar billede Rune Sommer Mester
06. december 2007 - 01:28 Der er 1 løsning

Port Forwarding med Scientific Atlanta modem

Jeg har netop investeret i et abonnement hos Arrownet+ og de har så sendt mig det her Scientific Atlanta kabel modem.

Jeg havde før et alm. telefon-modem fra Zyxel (cybercity) som jeg fik portforwardet til min trådløse hub/router.
Men jeg kan ikke finde nogen steder jeg kan få det nye modem til at forwarde port 21 til min trådløse enhed. Jeg kan rent faktisk slet ikke komme ind og konfigurere det via http://xxx.xxx.xxx.xxx

Mit spørsgmål er: Kan det overhovedet lade sig gøre, at få det der kabel-modem til at portforwarde ??

Det er fordi jeg har en dokument-server (FTP) så jeg altid kan komme til mine dokumenter uanset hvor i verden jeg er. Men, hvis enheden ikke forstår at forwarde porten til FTP'en ind til den respektive computer bag netværket, kan jeg jo ikke have min FTP online.
Avatar billede Rune Sommer Mester
28. marts 2008 - 10:12 #1
Ingen ved noget :(