Avatar billede nyegaart Nybegynder
05. december 2007 - 21:49 Der er 4 kommentarer

Automatisk back-up på eksternt drev

Hej - jeg har netop købt mig et 500gb MyBook eksternt drev. Jeg har hørt at Windows har en funktion der automatisk laver back-up af hele ens computer på det eksterne drev...men kan ikke finde den funktion. Jeg bruger XP sp2.  Er der nogen der kan hjælpe eller forklare mig om der er andre programmer jeg kan downloade som kan køre hele back-up processen for mig?  På forhånd tak.
06. december 2007 - 08:05 #1
... bemærk at du skal ikke 'forvente' at den tar' backup af HELE systemet incl SYSTEMFILER/MAPPER/... - typisk kun dine egne filer/mapper.

Hvis der skal tages backup af en eller anden art af HELE dit SYSTEM skal der en form for GHOST/IMAGE brogram til...
Avatar billede nyegaart Nybegynder
06. december 2007 - 12:53 #2
Hvilken 'den' refererer du til?
Avatar billede nyegaart Nybegynder
10. december 2007 - 09:45 #3
er der nogen der kan hjælpe med ovenstående spørgsmål? på forhånd tak.
Avatar billede nyegaart Nybegynder
15. december 2007 - 11:49 #4
er der nogen der har mod på dette spørgsmål?