Avatar billede m_bold Praktikant
04. december 2007 - 09:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tilpasning af Word 2007 bibliografi

Hej.

Word 2007 har fået en bibliografi-funktion. Men der er ikke mange muligheder for at tilpasse måden citater og litteraturliste vises (udover de definerede typografier).

Kan nogen fortælle mig, hvordan man kan tilpasse denne eller måske give et link til et sted, der beskriver det?
04. december 2007 - 10:23 #1
Listens opsætning er styret af en typografi. Ændringer i typografien vil ændre bibliografiens udseende.

Hvad er det du vil ændre?
Avatar billede m_bold Praktikant
04. december 2007 - 16:11 #2
Fx vil jeg godt kunne adskille bøger, artikler og websteder fra hinanden.
Og så vil jeg godt kunne sammenkæde mine citater, så henvisninger til flere kilder på én gang står sådan:
(bog1 år1, bog2 år2, bog3 år)
i stedet for
(bog1 år1), (bog2 år2, (bog3 år)
Avatar billede m_bold Praktikant
07. december 2007 - 19:02 #3
erikjuul--> har du kunnet knække opgaven?
Avatar billede m_bold Praktikant
04. januar 2008 - 08:03 #4
lukker