Avatar billede lady Novice
02. december 2007 - 19:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Brevfletning med access

Jeg har tidligere flettet med access og word i office 2000.
Har fået 2003 nu så er problemerne kommet. Jeg har en forespørgsel i access med betalt kontingent som skal flettes med brev i word. Der kommer bare ikke nogle data. Men bruger jeg en forespørgsel med medlemmer kommer de på brevet, men den kan jeg bare ikke bruge. Kan nogen hjælpe mig????
Avatar billede be_nice Juniormester
02. december 2007 - 19:32 #1
Hvis du har opgraderet fra Office 2000 til Office 2003, kan dette godt have indflydelse på dine forespørgsler.

Prøv at oprette et nyt brev til din brevfletning, hvor du samtidig opretter nye forespørgsler - dette skulle gerne løse problemet.

Skulle der fortsat være problemer må du sige til.

/Be_Nice
Avatar billede lady Novice
07. december 2007 - 07:55 #2
Hej Be Nice
Kunne du gøre sådan at jeg kan komme af med mine point til tig??
Avatar billede be_nice Juniormester
07. december 2007 - 09:22 #3
Selvfølgelig kan jeg da det - tak for point :o)
/Be_Nice
Avatar billede be_nice Juniormester
07. december 2007 - 09:23 #4
Hov - vi prøver lige igen
/Be_Nice