Avatar billede Slettet bruger
02. december 2007 - 16:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

programmer mv til nokia 9500

hvad findes der af programmer olign til en nokia 9500 telefon samt hvad hedder nyeste fw til denne telefon .
Avatar billede enya Nybegynder
02. december 2007 - 18:58 #1
Kan det ikke findes på Nokia's hjemmeside: http://www.nokia.dk/support/phones/9500/
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2007 - 10:55 #2
nokia linket kendte jeg ,det står i maualen .

tænkte mere på små programmer feks
Avatar billede enya Nybegynder
07. december 2007 - 19:05 #3
OK - da du ikke nævnte det, var det jo ikke nemt at vide... Go' jagt..! :)
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2007 - 00:07 #4
nu skal vi ikke lave en diskusion ud af det men overskriften burde have sagt det .

jeg prøver og søge lidt selv ,lægger du et svar så får du lidt for din assistance .
Avatar billede enya Nybegynder
08. december 2007 - 00:12 #5
Nope.. :) Ingen hjælp = ingen points.. Faktisk har andre spurgt, uden at tjekke eks. en hjemmeside først.. Så derfor.. ;-)
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2007 - 10:42 #6
ok ,lukker hvis du fortryder så sig lige til