Avatar billede tachoo Nybegynder
02. december 2007 - 15:40 Der er 1 kommentar

login for adgang til delte mappen

Jeg har lavet et netværk imellem min stationære og min laptop for at kunne dele filer.
Men når jeg forsøger at få adgang til min statinære kommer der en login box frem hvor jeg skal taste brugernavn og adgangskode - men jeg har ingen adgangskode eller brugernavn?

Det modsatte vej er der ingen probs! hvad gør jeg galt?
Avatar billede tachoo Nybegynder
02. december 2007 - 15:46 #1
hvis jeg tilføjer en gæstekonte går det helt amok, dvs. jeg får lige pludselig en advarelse hvor der står:"\\xyz er ikke tilgængelig. Du har muligvis ikke tiladelse til at bruge denne netværksressource.kontant ser.....

logongejl: Bruger har ikke fået lov til at anvende den anmode logontype på denne computer. ".