Avatar billede wulffez Nybegynder
01. december 2007 - 22:46 Der er 13 kommentarer

Web10 vil ikke vise min index

Hejsa, her for godt 1½ time siden købte jeg en unix server og arttaz.com .. Så for 30 min siden fik jeg ftp up and go.. Uploader mine filer.. Men den påstår at jeg ikke har nogle index, så jeg prøver arttaz.com/install/index.php .... still not working -.-' jeg laver en index.html og smider i rooten.. Stadig ingen index -.-'

HELP!!!
Avatar billede sijmonj Nybegynder
01. december 2007 - 22:52 #1
der vil ca. gå 24 timer før at din hjemmeside er HELT oppe
Avatar billede sijmonj Nybegynder
01. december 2007 - 22:53 #2
svar
Avatar billede wulffez Nybegynder
01. december 2007 - 22:54 #3
Iflg dem går det 1 time !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og man vil med det samme kunne uploade på ens DNS som også ikke virker !!! :P Btw du lavede en kommentar ikke et svar
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. december 2007 - 22:55 #4
Har du sikret dig at filen ikke indeholder store bogstaver
Avatar billede wulffez Nybegynder
01. december 2007 - 23:00 #5
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. december 2007 - 23:22 #6
Det kunne virke som om at filerne placeres i et forkert dir.
Avatar billede leif Seniormester
01. december 2007 - 23:23 #7
Ja eller at Web10's servere ikke er helt opdateret endnu med den nye konfiguration
Avatar billede leif Seniormester
01. december 2007 - 23:28 #8
Hvad får du hvis du bruger det midlertidige domæne du har fået ? Viser den så ikke dine filer ?
Avatar billede wulffez Nybegynder
01. december 2007 - 23:30 #9
leif Nej... der viser det heller ikke

Barcardil de er placeret i /
altså i første første mappe :D
Avatar billede leif Seniormester
01. december 2007 - 23:52 #10
Umiddelbart ud fra billedet har du lagt dem det korrekte sted. Sov på det og se imorgen og ellers fejlmeld det til deres support.
Avatar billede wulffez Nybegynder
02. december 2007 - 00:01 #11
Hehe :) Kommer aldrig til at sove godt xD Anyways... Kan fortælle jer at det bliver et forum, hvor folk kan dele/vise deres artworks de har lavet i Photoshop og Flash, dele tutorials, deltage i sig-creation ud for et emne konkurrenser. Samt noget IT debat evt.. Det lyder sikker som et "Åååå nej, endnu et phpbb forum" well.. Her på sitet kommer vi til at fokuserer målret på at sitet er aktivt og spændene for brugeren ! :) Hvis der er flere evt. interesseret i at være med til at gøre det her project godt, smid mig evt en mail på wulffez@gmail.com eller msn wulffez@hotmail.com...
Avatar billede leif Seniormester
02. december 2007 - 09:08 #12
http://arttaz.com/install/index.php virker fint nu, men der er som om at den ikke kan finde din index.php i / hvad står der i den .htaccess fil du har liggende ?
Avatar billede leif Seniormester
30. december 2007 - 21:23 #13
Jeg kan se din side er oppe så kan du vel godt lukke her.