Avatar billede kobber Nybegynder
27. november 2007 - 17:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerner man dobbelt linjeskift i Word 2007?

Jeg har for nylig købt ny bærbar med Vista. Dertil fulgte MS Office 2007 som jeg egentlig er glad for, men nu mens jeg sidder og skriver projekt, er jeg ved at blive vanvittig over at den laver dobbelt linjeskift, hver gang jeg taster Enter.

Da Word 2007 ser markant anderledes ud,

end 2003'eren har jeg lidt svært ved at finde indstil-

lingerne til dette...!

Hvis jeg eksempelvis skriver to ord og så taster shift+enter, så rykker den det sidste ord helt ud til højre...!! Jeg er ved at blive......... irriteret ;-)
Avatar billede vejmand Juniormester
27. november 2007 - 17:22 #1
Avatar billede kobber Nybegynder
27. november 2007 - 17:30 #2
Tusind tak vejmand - det løste problemet. Post et svar og der er point på vej...
Avatar billede vejmand Juniormester
27. november 2007 - 17:45 #3
Velbekomme, svar kommer her.  :-)