Avatar billede idani Praktikant
27. november 2007 - 10:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Arbejdsgruppe skabeloner

Hejsa kan man definerer flere biblioteker som arbejdsgruppe skabloner.
Jeg tænker på at jeg arbejder i en stor virksomhed hvor vi har nogle fælles skabeloner, men samtidig så har min lille afdeling hvor jeg sidder også behov for at have nogle fællesskabeloner.
Og dem vil vi meget gerne have liggende i vores helt eget bibliotek - og altså væk fra firmaets fælles.

Hilsen
IDa
Avatar billede rvm Nybegynder
27. november 2007 - 10:11 #1
Nej - det kan du ikke, men...

Du kan ligge afdelingens skabeloner i en mappe for sig selv under de fælles skabeloner og så kan du sætte adgangsbegrænsning på mappen, så det kun er jeres afdeling, der kan se den.
Avatar billede idani Praktikant
27. november 2007 - 10:21 #2
Hejsa rvm

Tak for hurtigt svar.

Hvis jeg sætter adgangsbegrændsning på den mappe - så er kan andre ikke se den som et faneblad i deres skabelon vindue

Hilsen
Ida
Avatar billede rvm Nybegynder
27. november 2007 - 10:31 #3
nemlig :-)