Avatar billede narkona Praktikant
26. november 2007 - 09:45 Der er 1 løsning

udskifte torrent client på Synology 107e

jeg har lige købt denne NAS og er meget glad for den, men er det ikke muligt at udskifte den torrent client som den benytter? bruger selv utorrent på min stationær og med samme torrent fil henter den langt hurtigere end den i synology 107e indbyggede.
Avatar billede narkona Praktikant
21. december 2007 - 11:03 #1
lukketid : synology har svaret med
Currently we use the "rtorrent" bittorrent client engine. It is not possible to replace or tweak it. However if you want to increase download speeds, then please open up ports 6881 ~ 6890.