Avatar billede photop Nybegynder
25. november 2007 - 00:07 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Stabilt webhotel med god plads

Jeg sidder og leder efter et webhotel. Jeg har brug for følgende:
* Unix-server med PHP og MySQL
* God plads (fx 1GB) - der skal blandt andet være plads til en god række fotoalbums.
* Fri trafik
* Mulighed for en smule CMS
* Budget, max 50kr/måned

Jeg sidder og kigger på danhost.dk (Small Business løsningen) og intergate.dk (Web1 løsningen). Begge koster 25 kr, og passer umiddelbart godt til mine behov. Nogen der har erfaringer med de firmaer, eller er der andre jeg bør vælge (hvorfor)?
Avatar billede justrace Novice
25. november 2007 - 00:47 #1
Avatar billede photop Nybegynder
25. november 2007 - 10:21 #2
Det kan jeg så ikke bruge til noget. Pris og plads svarer ikke til det jeg efterspørger, og desuden er din samlede anbefaling af stedet begrænset til "Prøv også"?
Avatar billede it-dk Nybegynder
25. november 2007 - 11:15 #3
Jeg har prøvet en del udbyder i min tid til mine mange domæner og idag bruger jeg selv www.unitspeed.dk og www.intergate.dk (lidt afhængig af mine domæner) - det er dem jeg holder mig til. Jeg har ikke haft problemer med intergate.dk som du overvejer. De har altid hjulpet mig hvis der har været spørgsmål, gode oppetider, flinke personer osv.

Ofte kan man finde gratis CMS systemer på nette som du evt selv kunne installere.
Avatar billede photop Nybegynder
25. november 2007 - 23:58 #4
Men så vidt jeg kan se har danhost.dk et CMS system installeret allerede, så der skulle det være ret let at gå til?!?

Men er der ikke nogen der har erfaringer med danhost, eller bare har hørt noget om dem?
Avatar billede nickti92 Nybegynder
27. november 2007 - 15:55 #5
Prøv www.firebee.dk det er en billig løsning men jeg er blevet dybt imponeret over det. Køre meget stabilt.
Avatar billede photop Nybegynder
29. november 2007 - 17:23 #6
Hmmm - intergate ser rigtig fornuftige ud - men så vidt jeg kan se bruger de udelukkende Windows servere, og understøtter dermed blandt andet ikke brugen af .htaccess?!?
Avatar billede it-dk Nybegynder
29. november 2007 - 18:33 #7
Det er korrekt det er windows servere. Men hvis det er fordi du skal have et password område mener jeg man kan lave det i windows men ikke som .htaccess
Avatar billede photop Nybegynder
22. december 2007 - 23:30 #8
Det var blandt andet password-beskyttelse... Jeg kan selvfølgelig kode det i PHP og benytte sessions i stedet for, ville bare gerne have den anden mulighed, da det af og til kan spare en del benarbejde...

Og så blev det i øvrigt pludselig jul, før jeg fik vendt tilbage til tråden...
it-dk> Hvis du vil have points, så smid et svar!
Avatar billede it-dk Nybegynder
23. december 2007 - 13:48 #9
Ja nu er julen kommet. Alle ønskes en glædelig jul.
Fandt du en løsning?
Avatar billede photop Nybegynder
13. april 2008 - 23:03 #10
Er der mon nogen der synes det er på tide at lukke :D