Avatar billede sjov Nybegynder
24. november 2007 - 18:54 Der er 5 kommentarer

google earth

Hej

Har inst google nyeste gratis version, men kan ikke starte programmet. Har prøvet at afinstallere, Køre Ccleaner, geninstallere.
Deaktiveret firewall. Tjekket om det skulle være blokeret i firewall.  Intet hjælper.
Comp.. er Hp pavilion. XP med service pak 2 og en giga ram med alle opdateringer.

Grafikkort er Nvidia geforce fx5500. Også opdateret med nyeste drivere, men intet hjælper.

Har også prøvet en for en at lukke processer ned i joblisten.

hjælp søges

per
Avatar billede Jensen DK Novice
25. november 2007 - 07:02 #1
http://www.pcworld.dk/download/1/1596?a=rss
Prøv at downloade den her fra.
Avatar billede sjov Nybegynder
25. november 2007 - 19:43 #2
desværre.. det hjalp heller ikke. Det giver lige et lille hop på skærmen, og ellers intet.
når jeg ser i processer i joblisten kam jeg se den ligger popper frem exe filen og så forsvinder
Avatar billede Jensen DK Novice
26. november 2007 - 06:48 #3
Jeg har haft programmet i ca 2 år og har ikke haft nogen problemer, har også opdateret flere gange.
Prøv og lave en chkdsk /f/r ikke fordi jeg tror at det hjælper men man ved aldrig.
Avatar billede sjov Nybegynder
26. november 2007 - 20:58 #4
lige inden jeg prøver. Hvad gør den????

Kan det mon være fordi jeg ikke har de rigtige drivere til skærm????
Avatar billede sjov Nybegynder
01. december 2007 - 19:58 #5
prøver lige sidste gang om der er nogen der har ideer, for nu har jeg prøvet at installere på en gammel maskine som hverken er opdateret særlig stor og ikke noget særlig godt. Her virker det fint omend det er lidt ustabilt. Så det er ikke til at forstå at kravene skulle være så store