Avatar billede keeem Nybegynder
22. november 2007 - 17:19 Der er 2 kommentarer

RSS read direkte på website?

Hej

Er der noget der har erfaring med at hente en rss feed ind på en hjemmeside?
Det vil sige, at jeg skal lave en hjemmeside, og et sted på siden, skal der vises de 3-4 første nyheder fra en RSS, direkte når man åbner siden. Den skal altså integreres, så brugeren faktisk ikke lægger mærke til at der bliver læst fra en RSS.
Vil gerne have det lavet uden brug af et program, vis det kan lade sig gøre.

Nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak
Avatar billede w13 Novice
22. november 2007 - 17:31 #1
Avatar billede coderdk Praktikant
22. november 2007 - 22:07 #2