Avatar billede pioneer2k Nybegynder
11. juni 2001 - 21:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ICQ Sender

Nogen der ved hvor man kan hente en ICQ sender, hvor man indtaster sine venner i en database, hvorefter det så er nuligt at skrive den samme besked til vennerne?

På forhånd tak
Avatar billede burningice Nybegynder
12. juni 2001 - 04:23 #1
ala mailing list??

skal det gøres over nettet eller via selve icq programmet ??
Avatar billede pioneer2k Nybegynder
12. juni 2001 - 07:08 #2
det skal nok være mailing list, da dette vil være mest praktisk for mig.

Avatar billede burningice Nybegynder
12. juni 2001 - 07:43 #3
tjaa... måden man normalt gør det på er med denne form

<form action=\"http://wwp.mirabilis.com/scripts/WWPMsg.dll\" method=\"post\">
          <input type=\"hidden\" name=\"subject\" value=\"emnet\">
          <input type=\"hidden\"name=\"to\" value=\"Nummeret\">
          <input type=\"text\" name=\"from\" size=\"15\" maxlength=\"40\">
          <input type=\"text\" name=\"fromemail\" size=\"15\" maxlength=\"40\">
          <textarea name=\"body\" rows=\"3\" cols=\"20\"></textarea>
          <input type=submit value=\"Send\" name=\"submit\">
</form>

om man kan lave noget programmering, enten server-side eller client-sider der kører denne form i loop men forskellige numre, skal jeg ikke kunne sige, men det ville jo umiddelbart være det mest oplagte!
Avatar billede burningice Nybegynder
12. juni 2001 - 07:53 #4
tjaa... med aspHTTP fra serverobjects burde det være muligt at poste ovenstående form serverside
Avatar billede no_doubt Nybegynder
12. juni 2001 - 09:04 #5
Avatar billede burningice Nybegynder
12. juni 2001 - 19:49 #6
no_doubt>> det er jo nøjagtig samme form som den jeg har vist et eksempel på, ulempen ligger i at man kun kan sende til et nr. af gangen. pioneer2k vil have en sender som kan sende til mange pre-definerede numre, right?
Avatar billede pioneer2k Nybegynder
12. juni 2001 - 20:01 #7
nemlig :)