Avatar billede denjoer Nybegynder
17. november 2007 - 15:01 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Flyt dokument fra excel med formler til word

Hej tak fordi du kom forbi. Er du sød at hjælpe mig med et excel formular hvor der er lavet nogle regne formler hvordan flytter jeg det over i word så det ser pænt ud? Har prøvet med copy past men så fylder dokumentet ligepludselig ud over en almindelig side dvs. bredden bliver forøget og det ser forkert ud.
skriv evt. din email så kan jeg sende formularen til dig.
På forhånd mange tak. Det vil være en stor hjælp hvis du kan hjælpe her. Ha en god og rar weekend.
Avatar billede supertekst Ekspert
17. november 2007 - 15:05 #1
Vil gerne gøre et forsøg - send til: pb@supertekst-it.dk
Avatar billede denjoer Nybegynder
17. november 2007 - 15:22 #2
Hej jeg har netop sendt til din email. skriv lige hvis du har nogen spørgsmål eller hvis der er ting som ikke er forklaret nok. Håber vi finder en løsning. Ha det godt.
Avatar billede supertekst Ekspert
18. november 2007 - 23:31 #3
Formularen i Excel blev kopieret til Word.
Venstre margin blev formindsket.
Formlen i totalfeltet blev korrigeret.
Avatar billede denjoer Nybegynder
19. november 2007 - 22:44 #4
Ja virker nu:)
Avatar billede denjoer Nybegynder
19. november 2007 - 22:45 #5
accepter hermed
Avatar billede supertekst Ekspert
19. november 2007 - 23:05 #6
Så skal du lige accepterer mit svar.
Avatar billede denjoer Nybegynder
20. november 2007 - 17:29 #7
Det virker ikke jeg trykker på accepter
Avatar billede denjoer Nybegynder
20. november 2007 - 17:32 #8
Hej jeg har trykket på accepter men der sker intet får nedenstående fejlmeddelelse.
Hvad gør jeg forkert?

"Dit spørgsmål er besvaret, og du bedes derfor acceptere de svar som passer til dit spørgsmål og afvise de forkerte. Dette gøres under indlæggene".
Avatar billede supertekst Ekspert
20. november 2007 - 22:43 #9
Du skal markere mit Svar af 18/11 23:31:33 & derefter Accepter
Avatar billede denjoer Nybegynder
21. november 2007 - 20:57 #10
Hej jeg har markeret dit svar og trykket accepter men der er overhovedet ikke noget der virker. Prøver at skrive til support og høre hvorfor.
Der er ingen grund til at ha et spørgsmål liggende som er løst.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. november 2007 - 21:08 #11
Du skal markére supertekst's navn i boksen nederst til venstre, og derefter klikke på "Accepter"

Det er altså ikke selve svaret du skal markére.  :-)
Avatar billede supertekst Ekspert
22. november 2007 - 13:09 #12
Tak for assistancen "Vejmand" - har ikke selv prøvet det..
Avatar billede denjoer Nybegynder
23. november 2007 - 19:26 #13
Jeg har lige prøvet at markere navn "supertekst" i utallige variationer og der sker intet. Ikke så godt lavet synes jeg her på en ellers fremragende hjemmeside.
Avatar billede supertekst Ekspert
25. november 2007 - 15:31 #14
Hej denjoer - den er på plads - tak!