Avatar billede sasso Novice
17. november 2007 - 01:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Acceptere alle ændringer på én gang?

Hej Word-eksperter

Jeg er en flittig bruger af Ændringer-funktionen, når jeg deler filer med venner eller kolleger. Balladen er bare, at der kan være RIGTIG mange ændringer, hvis jeg f.eks. har læst korrektur på et dokument.

Findes der en måde, så man kan acceptere alle indsætninger og alle tilføjelser på én gang? Det kan være surt at tage det hele én for én.

På forhånd tak
Sasso
Avatar billede vejmand Juniormester
17. november 2007 - 06:38 #1
Avatar billede sasso Novice
17. november 2007 - 08:28 #2
Tak for tippet. Hvad jeg burde have skrevet er, at jeg stadigvæk har Office 2003. Og da tippet efter alt at dømme handler om 2007 kan jeg desværre ikke bruge det. Andre bud?
Avatar billede word-hajen Nybegynder
17. november 2007 - 09:57 #3
Du har samme mulighed i 2003 som i 2007. Så vidt jeg husker, er der også en menu i knappen, der har samme udseende, som i vejmands henvisning, i 2003-versionen. Klik på den lille pil i menuen i stedet for på knappen, så får du mulighed for at acceptere alle ændringer på én gang.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
17. november 2007 - 09:59 #4