Avatar billede penta50 Nybegynder
13. november 2007 - 14:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Samsung 226BW indstilling

Hej !! Jeg troede at jeg ville blive den lykkelige ejer, da jeg købte en Samsung 226BW.. men ak. Kan ikke få en ordentlig instillig af farver - kontrast m.m. på den. Er der en der selv bruger denne skærm og kan give instillingerne videre eller kender et godt program til at justere skærmen med.

mvh
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. november 2007 - 16:43 #1
Avatar billede Beach Mester
14. november 2007 - 01:49 #2
Kører du med de rigtige settings på dit grafikkort?
Se Evt. med her--->
http://www.eksperten.dk/spm/789609

//Beach
Avatar billede penta50 Nybegynder
14. november 2007 - 08:32 #3
john stigers:  Tak for linket, men vil helst ikke investere i et sådan produkt for at instille en skærm 1 gang.

beach: ja det gør jeg, har læst tråden og opløsning m.m. er sat korrekt op.
Avatar billede banjo76 Nybegynder
14. november 2007 - 16:55 #4
Hvis du har et nyere Nvidia GFX så kan du med fordel bruge det kalibreringsprogram  der følger med driveren. Programmet ligger i nvidia controlpanel