Avatar billede kemiskdild Nybegynder
13. november 2007 - 10:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Word 2007 genoprette slettet dokument

Hejsa!

Har ved en fejl slettet et super vigtigt word 2007 dokument.

Det er essentielt at jeg får det tilbage! :)

Har indtil videre prøvet med programmet Piriform Recuva, uden held.

Jeg kan ikke finde dokumentet med word 2007, via søg eller andre windows programmer.

Der må være andre der har det samme problem herinde, som har en løsning :)

På forhånd tak!

chris
Avatar billede kirstineka Nybegynder
13. november 2007 - 10:48 #1
Prøv dette:

http://www.undelete-plus.com/files/undelete_plus_setup.exe

Sådan gør du
1. Hent og installér Undelete Plus. Husk at fjerne fluebenet i 'Visit homepage' efter installationen.
2. Start programmet og klik på det danske flag.
3. Klik på det diskdrev, du vil skanne for slettede filer. Klik derefter på Skanning.
4. Nu får du en liste over alle de slettede filer, du har på det skannede drev. Ud for hver fil står der blandt andet, hvor god forfatning, den slettede fil er i.
5. Sæt nu flueben ud for de filer, du ønsker at gendanne. Vælg, hvor filen skal gendannes til og klik så på Gendannelse.

"saxet" fra Kandu.dk
Avatar billede kemiskdild Nybegynder
13. november 2007 - 16:07 #2
Hey!

Jeg prøvede undelete-plus, det tog 3 timer at scanne det hele, men uden resultat, den fandt ikke et eneste word dokument... :(

Andre gode ideer?!

Chris
Avatar billede kirstineka Nybegynder
14. november 2007 - 09:36 #3
Øv - øv.
Er du kommet til at SLETTE eller OVERSKRIVE dokumentet. Hvis du har overskrevet tror jeg det bliver meget svært, men hvis det er slettet tror jeg at det står til at redde, vi må bare søge videre hos kloge hoveder.
Giv lige besked om hvordan du kom galt afsted. Hvis du har defragmentet efterfølgende tror jeg heller ikke vi kan redde det.
Avatar billede kemiskdild Nybegynder
14. november 2007 - 11:15 #4
Det er blevet slettet. Så vidt vi ved. Det er super ærgeligt :(
Avatar billede kemiskdild Nybegynder
14. november 2007 - 11:15 #5
Og jeg har ikke defragmenteret bagefter.
Avatar billede kirstineka Nybegynder
22. november 2007 - 11:09 #6
Avatar billede kemiskdild Nybegynder
27. februar 2008 - 22:36 #7
Kirstineka ligger du ikke et svar ind, jeg fik ikke gendannet det specifikke dokument men derimod dukomunter senere hen ved hjælp fra dig og dine råd/links :D
Avatar billede kirstineka Nybegynder
28. februar 2008 - 08:10 #8
Det lyder godt at det lykkedes for dig, men for min og "øvrighedens" interesse kunne du så ikke lige beskrive hvordan du gjorde det. Ellers er der jo ikke meget hjælp at hente for andre, som løber ind i samme problem
:-)
Avatar billede kemiskdild Nybegynder
28. februar 2008 - 09:58 #9
Jeg brugte recuva: http://www.pcworld.dk/download/66/1566

Men der er mange andre nemme genoprettelses programmer derude: google.com search: disc recovery program :-)

De gennemsøger din harddisk, nogen grundigere end andre for alle slettede, omdannede etc filer. Hvor du så via programmet kan gendanne dem til den originale fil og placering :)