Avatar billede ravnborg Nybegynder
10. november 2007 - 11:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gratis webhotel til kmz filer

Det webhotel jeg har i øjeblikket, understøtter ikke download af kmz filer (google earth), og de vil ikke indtaste mime formatet til det.

Er der et sted der her ude på nettet, hvor man gratis kan have kmz-filer til at ligge, så de brsøgende man har på sin hjemmeside, kan downloade der fra?
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
10. november 2007 - 18:22 #1
hvad er mime-formatet?
Avatar billede ravnborg Nybegynder
10. november 2007 - 18:51 #2
application/vnd.google-earth.kml+xml
application/vnd.google-earth.kmz
Avatar billede zagger Juniormester
10. november 2007 - 19:03 #3
http://www.frac.dk

Gratis webhotel med 25 mb plads. Jeg ved dog ikke om man kan downloade den slags filer som du taler om.
Avatar billede zagger Juniormester
10. november 2007 - 19:10 #4
Ikke for at spamme, men faldt lige over dette site. Den burde kunne klare dit problem.  :)

http://www.funpic.org
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
10. november 2007 - 20:54 #5
Hvad har du af hotel i dag, og hvad gir du?
Jeg kan godt tilføje mime-typen til dit webhotel, hvis det ligger hos mig...
Avatar billede ttopholm Nybegynder
10. november 2007 - 23:41 #6
hvis din webhost bruger apache og tillader .htaccess, kan du bare tilføje det sev via dette:

AddType application/vnd.google-earth.kmz
AddType application/vnd.google-earth.kml+xml
Avatar billede ravnborg Nybegynder
16. november 2007 - 23:21 #7
Hej zagger
funpic.org virker fint til kmz filer.
opret lige et svar.

Mange tak for hjælpen, også til I andre der brugte tid på dette her.

vh
Ravnborg
Avatar billede zagger Juniormester
17. november 2007 - 07:52 #8
Det var så lidt. ;)