Avatar billede renelp Nybegynder
06. november 2007 - 21:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nedlæggelse af hjemmeside hurtigst muligt

Vores skole har fået lavet en hjemmeside (http://www.gambyproduktionshojskole.dk/) for snart 8år siden, denne side ønsker vi at få nedlagt, da vi har fået en ny, men alt materiale om denne side findes ikke mere, vi er dog angivet som ejere hos Hostmaster. Men hvordan får vi siden nedlagt hurtigst muligt?
Avatar billede leif Seniormester
06. november 2007 - 21:32 #1
1. Kontakt DK-Hostmaster på tlf. 3364 6060 og få tilsendt jeres Pinkode domænet, det vil dog blive sendt til en Anders Andersen i Søndersø

2. Det er umiddelbart: www.struernethosting.dk som hoster siden, og kontakt dem og se hvad de vil udlevere af oplysninger
Avatar billede leif Seniormester
06. november 2007 - 21:36 #2
Men hvorfor ikke bare få redirectet www.gambyproduktionshojskole.dk til den nye hjemmeside ?
Avatar billede renelp Nybegynder
06. november 2007 - 21:40 #3
Tak Leif for dit hurtige svar :)

1. Lyder fornuftigt - det er forstanderen
2. Hvor fandt du www.struernethosting.dk?

Sker redirectet over Hostmaster?
Avatar billede leif Seniormester
06. november 2007 - 22:15 #5
Nej, det sker via en udbyder fx. GratisDNS eller jeres nuværende host
Avatar billede renelp Nybegynder
06. november 2007 - 22:33 #6
Takker for svar :)

Send et svar hvis I ønsker point
Avatar billede leif Seniormester
06. november 2007 - 23:21 #7
Svar.