Avatar billede michaeljuhl Nybegynder
06. november 2007 - 12:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke tilgå default web og virtuelt directory uden port angiv

Hvad kan problemet være med følgende:
Jeg installere en IIS 6.0 default på W2k3 SP1, og derefter installeres nogle virtuelle directory, som anvende en bestemt port f.eks. (1900), default Web kører på port 80, dette skal den også blive ved med, men jeg skal også kunne tilgå det virtuelle directory uden at angive den bestemte port i adressefeltet, og ligeledes uden at angive nogen form for header, jeg har to maskiner hvoraf det virker OK på den ene, men ikke på anden, w2k3 OS installeres ikke ens på de to maskiner, idet den ene installeres manuelt, og den anden installeres via et Distribution system, så ?? er, hvad er det for en parameter der evt. mangler på den der ikke virker ;-)
Avatar billede michaeljuhl Nybegynder
06. november 2007 - 12:23 #1
Applikationen som installeres på IIS'en bygger på CSP (Caché Server Pages) fra http://www.intersystems.com/cache/education/services/descriptions/csp.html og denne anvender mere specifikt port 1972 som default port.
Avatar billede michaeljuhl Nybegynder
07. november 2009 - 13:38 #2
Jeg har vist glemt at lukke dette ?
Men hvis løsningen skulle have nogle interesse, så var problemet kort og manglende admin rettighed for application som forsøgte at installere et vir. directory :-)